Το Κέντρο Λήψης Σημάτων συμβάλλει σημαντικά και ολοκληρώνει την προστασία σας...

0.00€

Η εταιρεία ID-SHOP διατηρεί σταθερή συνεργασία με το Κέντρο λήψης σημάτων «ATLAS Security Central Station».
 
Το 24ωρο κέντρο της ATLAS λαμβάνει καθημερινά περισσότερα από 70.000 σήματα. Οι χειριστές επεξεργάζονται ξεχωριστά κάθε εισερχόμενο σήμα, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στα σήματα που αφορούν σε επείγοντα περιστατικά.
 
  1. Διάρρηξη
  2. Φωτιά
  3. Προσωπική Απειλή
  4. Aφόπλιση υπό απειλή
  5. Ληστεία
  6. Iατρική Ανάγκη
  7. Παραβίαση Συστήματος
  8. Σήμα Ανίχνευσης
Σήμα Διάρρηξης
Αναγνώριση της συγκεκριμένης ζώνης που παραβιάστηκε, ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και ενημέρωση του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει.
Σήμα Φωτιάς
Άμεση ειδοποίηση της Πυροσβεστικής (199) και του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης.
Σήμα Προσωπικής Απειλής
«Απειλή» μέσω συγκεκριμένου συνδυασμού πλήκτρων από το πληκτρολόγιο. Ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και άμεση ενημέρωση στα τηλέφωνα ανάγκης.
Σήμα Αφόπλισης Υπό Απειλή
Αφόπλιση του συστήματος υπό απειλή, μέσω μυστικού κωδικού. Ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και άμεση ενημέρωση στα τηλέφωνα ανάγκης.
Σήμα Ληστείας
Πάτημα ειδικής συσκευής «Μπουτόν πανικού». Ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και άμεση ενημέρωση στα τηλέφωνα ανάγκης.
Σήμα Ιατρικής Ανάγκης
Άμεση ειδοποίηση στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει ο πελάτης για αυτή την περίπτωση (συγγενικά πρόσωπα, θεράπων γιατρός κλπ)
Σήμα Παραβίασης Συστήματος (Μονάδας-Σειρήνας)
Παρενόχληση της μονάδας ή της σειρήνας του συστήματος. Ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και άμεση ενημέρωση στα τηλέφωνα ανάγκης. 
Σήμα Ανίχνευσης (Θερμοκρασίας-πλημμύρας κλπ)
Ανίχνευση αύξησης / πτώσης της θερμοκρασίας του χώρου, επιπέδων υγρασίας ή πίεσης, διαρροής νερού / γκαζιού κλπ , μέσω ειδικών αισθητηρίων. Ειδοποίηση της αρμόδιας αρχής και του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης.
Σε περίπτωση όπου κάποιο σήμα διάρρηξης ακολουθηθεί από σήμα αφόπλισης του συναγερμού, οι χειριστές της ATLAS καλούν στο χώρο για επιβεβαίωση ότι όλα είναι εντάξει και ότι ο συναγερμός προήλθε από λάθος χειρισμό του πελάτη. Στην περίπτωση λάθος χειρισμού, ο πελάτης παρακαλείται να καλεί στο κέντρο για ενημέρωση, δίνοντας πάντα τον κωδικό ασφαλείας/επικοινωνίας. Παράλληλα οι χειριστές αντιμετωπίζουν και μια πληθώρα άλλων σημάτων, τα οποία αποσκοπούν στην ενημέρωση του πελάτη σχετικά με τη λειτουργία του συστήματος συναγερμού του.
 
  1. Διακοπή Ρεύματος
  2. Πτώση Μπαταρίας
  3. Πληκτρολογίο
  4. Test Επικοινωνίας
  5. Όπλιση-Αφόπλιση
  6. Παράκαμψη ζώνης
  7. Μηνιαία αναφορά ροής  
Σήμα Διακοπής Ρεύματος
Για διακοπή ρεύματος διάρκειας 2-2μιση ωρών χωρίς επαναφορά, ενημερώνεται ο πελάτης στα τηλέφωνα ανάγκης (ή με sms). Σε διακοπή ρεύματος τις βραδινές ώρες (00:00-07:00 π.μ.), ο πελάτης ενημερώνεται το πρωί (εξαιρούνται περιπτώσεις άμεσης ενημέρωσης) 
Σήμα πτώσης μπαταρίας
Άμεση ειδοποίηση του πελάτη (μία φορά το 24ωρο) ότι η μπαταρία του συναγερμού έχει εξασθενήσει προκειμένου να ενημερώσει τον τεχνικό του και να αποκαταστήσει το πρόβλημα. 
Σήμα Μπλοκαρίσματος Πληκτρολογίου
Ενημέρωση του πελάτη στο χώρο ή στα τηλέφωνα ανάγκης και επιβεβαίωση ότι το μπλοκάρισμα προήλθε από λάθος χειρισμό. 
Test επικοινωνίας
Βοηθητικό σήμα που στέλνει μία φορά το 24ωρο το σύστημα ασφαλείας, βάσει του προγραμματισμού που έχει κάνει ο εγκαταστάτης, και επιβεβαιώνει ότι το σύστημα επικοινωνεί τη δεδομένη στιγμή με το κέντρο (καταγραφή μόνο). 
Σήμα Όπλισης-Αφόπλισης
Καταγράφεται η ώρα που οπλίζεται και αφοπλίζεται το σύστημα και από ποιον χρήστη. 
Σήμα Παράκαμψης ζώνης (Bypass)
Καταγράφεται ποιες ζώνες παρακάμφθηκαν κατά την όπλιση του συστήματος. Ο συνδρομητής μπορεί να οπλίσει κανονικά το σύστημα ακόμη κι αν κάποια ζώνη έχει βλάβη, παρακάμπτοντας απλά τη συγκεκριμένη ζώνη. 
Mηνιαία αναφορά ροής σημάτων
Κάθε μήνα ο συνδρομητής μπορεί να παραλαμβάνει στο e-mail του, ανάλυση της ροής των σημάτων που έχει λάβει το κέντρο μαζί με όλες τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν.
 
Επιπλέον, μία σειρά επιπρόσθετων υπηρεσιών όπως είναι το παρακολουθούμενο on-off του συστήματος με άμεση ενημέρωση του πελάτη, μπορεί να ικανοποιήσει εξειδικευμένες ανάγκες συνδρομητών με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος.